zobacz: pracownik :: inspektor :: ochrona ppoz

         

Ochrona przeciwpożarowa
w firmie
zatrudnij specjalistę z uprawnieniami

Szukaj
 
Licznik odsłon strony

Ochrona przeciwpożarowa w firmie (ppoż)


Specjalista z ochrony przeciwpożarowej w firmie powinien:

ZNAĆ:

  1. organizację ochrony przeciwpożarowej,
  2. obowiązki osób fizycznych, prawnych, organizacji lub instytucji w zakresie zapobiegania pożarom, klęskom żywiołowym i innym miejscowym zagrożeniom,
  3. podstawowe zasady zabezpieczania p.poż. urządzeń i instalacji, budynków, obiektów i terenów,
  4. zasady ewakuacji ludzi i mienia,
  5. przyczyny powstawania, rozprzestrzeniania się oraz ogólne zasady gaszenia pożarów,
  6. środki gaśnicze: rodzaje, właściwości i możliwości zastosowania,
  7. materiały i konstrukcje budowlane: ich zachowanie się podczas pożaru,
  8. urządzenia p.poż i gaśnice: zastosowanie w obiektach budowlanych, zasady konserwacji i przeglądów,
  9. zasady przeprowadzania kontroli spełniania wymagań ochrony p.poż.

UMIEĆ:

  1. organizować i prowadzić szkolenia p.poż. dla pracowników,
  2. prowadzić dokumentację przeciwpożarową,
  3. dobierać i rozmieszczać znaki bezpieczeństwa oraz gaśnice,
  4. oceniać zagrożenie pożarowe na podstawie zachowania się materiałów w środowisku pożarowym,
  5. przygotować i prowadzić ewakuację,
  6. przygotować budynek, obiekt budowlany i teren do klęski żywiołowej i innego miejscowego zagrożenia.

Zatrudnienie zewnętrznego specjalisty - zobacz


     copyright infoFIRMA. pl 2000- 2007

Strona WWW używa cookies. Jeśli się na to nie zgadzasz, możesz opuścić stronę lub zmienić ustawiania swojej przeglądarki internetowej.