3426995
Tryb SkypeMe™! infofirma


UWAGA: Strony z PageRank 2 do wykorzystania
» Zobacz więcej

» Współpraca FIRM, AKTYWNYCH i NGO :
Oglądasz:. Strona główna » cms_strony_sklepy_internetowe_pozycjonowanie » Cenniki stron i sklepów
Cenniki stron i sklepów
 

Dlaczego u nas???:
nie szukaj najlepszego a dobrego!!

 

infoPAKIET Wizytówka:
dobry początek

infoPAKIET Start:
lepszy początek

infoPAKIET Standard:
dla dobrej firmy

infoPAKIET Komfort:
poważniej w Internecie

infoPAKIET Indywidualny:
dla każdej firmy, dużej i małej

Zestawy usług internetowych

 
 

 Dlaczego u nas???:
nie szukaj najlepszego a dobrego!!

Dzisiaj wiele firm (a nawet znajomi czy studenci) oferuje wykonanie strony internetowej czy sklepu.
I to często niedrogo, jeszcze taniej niż u nas?

Dlaczego zamówić jednak nasze usługi internetowe:

  • są wykonane w nowoczesnych technologiach (dynamiczne bazy danych) - dzięki temu:
    • każda firma może samodzielnie zmieniać i dodawać informacje
    • działa sprawna wyszukiwarka - klient łatwo znajdzie każdą wpisaną informację
  • serwisy nie działają tylko samodzielnie, jak produkty innych firm (to niestety jest standard) ale są umieszczone w środowisku, skąd przyjdą dodatkowi klienci, a które zawiera:
    • katalog firm
    • wyszukiwarka firm i towarów
    • pasaż handlowy
    • plany miast
  • firma może płynnie poprawiać swoje narzędzia internetowe, wraz z zwiększającymi się potrzebami:
    • zacząć nawet od BEZPŁATNEJ wizytówki
    • przez standardowy serwis WWW
    • sklep
    • zaawansowany sklep i serwis WWW
    • serwisy dopasowane do dowolnych indywidualnych potrzeb

Dokładne opisy, co może zawierać serwis można zobaczyć w innych artykułach w tym dziale.

Firmom polecamy standardowy serwis internetowy z własnym sklepem w cenie ok. 900 zł netto. Zawiera on wszystkie elementy, żeby skutecznie wykorzystać Internet w swojej działalności gospodarczej.

Firmom o większych wymaganiach oferujemy rozwiązania wzbogacone o:

  • prezentację firmy i jej oferty w znanych i branżowych serwisach, portalach czy pasażach handlowych
  • pozycjonowanie w wyszukiwarkach
  • zastosowanie systemu zarządzanie firmą (SZEF) do współpracy z oddziałami, przedstawicielami, sklepami firmowymi itd

Cena określonego wdrożenia strony internetowej zależy od wielu czynników:

  1. obszerności serwisu, ilości zdjęć
  2. ilości towarów w sklepie
  3. technologi wykonania
  4. wykonania szaty graficznej
  5. dodatkowych analiz
  6. długości terminu
  7. lokalnego rynku
  8. pozycjonowania w wyszukiwarkach, reklamy

Strona WWW używa cookies. Jeśli się na to nie zgadzasz, możesz opuścić stronę lub zmienić ustawiania swojej przeglądarki internetowej.