3426995
Tryb SkypeMe™! infofirma


UWAGA: Strony z PageRank 2 do wykorzystania
» Zobacz więcej

» Współpraca FIRM, AKTYWNYCH i NGO :
Oglądasz:. Strona główna » cms_strony_sklepy_internetowe_pozycjonowanie » SZEF - zadania, klienci i pracownicy
SZEF - zadania, klienci i pra
 

Zarządzanie firmą przez Internet

 

Bezpłatne zarządzanie (test):
Koordynacja pracy oddziałów, przedstawicieli

Zarządzanie pracownikami:
Kontakty z pracownikami, pomoc, kontrola efektów

Zarządzanie zadaniami:
organizacja pracy, projekty

Zarządzanie czasem:
kontrola stopnia wykonania zadań

Zarządzanie pocztą:
spójny system wymiany informacji

Zarządzanie klientami CRM:
relacje z klientami

Zarządzanie kontaktami - CRM:
nowi klienci

Zarządzanie towarami:
zestawy, produkty

Zarządzanie wydrukami:
faktury, przelewy, umowy

 
 

 Zarządzanie firmą przez Internet

SZEF to internetowy System Zarządzania "Efektywna Firma" działający w ramach  infoFIRMA.pl
Jego wdrożenie w firmie i wykorzystanie wymaga jedynie podstawowych umiejętności obsługi komputera i Internetu.

Jak uzyskać pomoc do pełnego wykorzystania SZEF-a:

  • skorzystaj ze szkoleń i konsultacji w naszej pracowni lub innym miejscu z dostępem do Internetu (bezpłatne z ramach naszego Programu Partnerskiego)
  • skorzystaj z konsultacji online z pomocą komunikatora Tlen lub GaduGadu
  • napisz list z pytaniami na adres biuro@infofirma.pl

SZEF umożliwia:

  • zarządzanie pracownikami, czasem pracy
  • obsługę projektów
  • zarządzanie zadaniami
  • zarządzanie kontaktami z pracownikami, partnerami i klientami
  • sprawna obsługę poczty elektronicznej
  • gromadzenie i korzystanie ze specjalistycznej wiedzy

Korzystanie z systemu SZEF - krótki spis możliwości:

  • wpisz do systemu adresy swojej poczty mailowej - możesz korzystać jednocześnie z wielu kont pocztowych
  • wpisz lub zaimportuj dane swoich klientów
  • gromadź informacje niezbędne do realizacji zadań
  • utwórz projekty do realizacji, zdefiniuj grupy zadań w danym projekcie
  • przydziel zadania sobie i innym pracownikom
  • obserwuj realizację każdego zadania, kontaktuj się z wykonawcami
  • planuj dzień, tydzień, miesiąc pracy - swój i innych pracowników
  • planuj i opisuj kontakty ze swoimi klientami, które realizują wszyscy pracownicy
  • odbieraj pocztę, kontroluj każdy kontakt, każdą prowadzoną sprawę
  • korzystaj z grupowego rozsyłania listów, wykorzystaj wzory typowych listów

Strona WWW używa cookies. Jeśli się na to nie zgadzasz, możesz opuścić stronę lub zmienić ustawiania swojej przeglądarki internetowej.